Kasdien išsiunčiama apie 122 mlrd. šlamšto laiškų, sudarančių daugiau nei 85% viso pasaulinio el. pašto srauto, ir dauguma jų yra susiję su sukčiavimu ar reklamomis.
Nevisiem žinomas faktas apie šlamštą (angl. spam) - el.laiškus
Kas yra šlamštas (nenaudingi elektroniniai laiškai) ir kaip jis skiriasi nuo normalių marketingo žinučių?
OpenCart importavimo funkcija nėra standartiška, tačiau galima rinktis vieną iš dviejų būdų:
- Importuoti rankiniu būdu
- Naudoti automatizuotus įrankius arba papildinius
Žemiau pateikiami svarbiausi žingsniai ir patarimai rankiniam produktų importavimui be papildinių ir įskiepių pagalbos.
Rankinis produktų kėlimas - importas į OpenCart
1. Atsarginių kopijų kūrimas
- Prieš pradedant bet kokį importavimo procesą, būtinai sukurkite atsarginę savo duomenų kopiją.
- Atsarginės kopijos kūrimas: eikite į Sistema -> Atsarginė kopija/Atstatymas (Backup/Restore), pasirinkite duomenų lenteles ir spustelėkite „Eksportuoti“.
2. Duomenų eksportavimas iš dabartinės platformos
- Eksportuokite savo duomenis CSV formatu iš esamos platformos. OpenCart palaiko tik CSV failus, todėl patikrinkite, ar failų formatas suderinamas.
- Eksportuoti galima tokius duomenis kaip produktai, klientai, užsakymai, tačiau kai kurie duomenys (pvz., kuponai, apžvalgos) gali reikalauti rankinio pridėjimo.
3. Produktų Importavimas į OpenCart
Po duomenų eksportavimo importuokite juos į OpenCart. Veiksmai:
- Eksportuokite duomenų bazę CSV formatu iš savo esamos platformos.
- Priderinkite CSV struktūrą prie OpenCart reikalavimų.
- Importuokite duomenis į OpenCart parduotuvę.
Pastaba: Rankinis importas tinka mažesniam duomenų kiekiui. Didesnėse parduotuvėse galimi duomenų praradimai arba klaidos.
Norite jog mes padėtume sukelti jūsų produktus į OpenCart? Susisiekite jau šiandien!