SEO pasaulis yra dinamiškas, o patekti į Google viršūnę šiai dienai atrodo neįmanoma misija.
Tačiau, tai nėra neįmanoma.
Šiame straipsnyje apžvelgsime: Kokios SEO tendencijos yra svarbiausios 2025-aisiais?
SEO Tendencijos 2025: Dirbtinis Intelektas, EEAT, Google Partnerystė su Reddit
Svarbiausi Google pasikeitimai 2024-aisiais:
- Pristatyta dirbtinio intelekto AI apžvalgas per „Google I/O 2024“;
- Sustiprinta Google partnerystė su Reddit;
- „Nureitinguotos“ svetainės, kurios per daug remiasi AI (robotų) generuojamu turiniu.
Kitos tendencijos:
- Vaizdo įrašai liks svarbiausiu turinio formatu, vartotojų įsitraukimui ir SEO.
- Google paieška balsu nuolatos auga.
Praeitų metų Google SEO pokyčiai buvo išties dideli.
Taigi, kaip 2025-taisiais optimizuoti svetainės turinį Google paieškos sistemai?
Google AI apžvalga: kaip patekti į AI apžvalgas?
AI apžvalgos naudoja generatyvų dirbtinį intelektą, kuris padeda pateikti kokybiškesnius paieškos rezultatus Google paieškos viršuje.
Jeigu norite, jog jūsų turinys būtų rodomas Google AI apžvalgose, štai keletas patarimų ten patekti:
- Tapkite patikimu/žinomu prekės ženklu, kuris demonstruoja ekspertines žinias;
- Kurkite struktūrizuotą, Q&A formato turinį;
- Blog’uose mažiau fokusuokitės į raktažodžius, daugiau į kokybišką informacijos pateikimą.
Google partnerystė su Reddit: patarimai geresniam SEO
2024-ųjų vasarį Google paskelbė apie savo partnerystės su Reddit plėtrą.
Ši partnerystė „užtikrins labiau turinio orientuotą Reddit informacijos pateikimą, kuris padės naudotojams geriau įsitraukti į Reddit bendruomenes ir diskusijas.“
Tai reiškia, kad Google algoritmai pradėjo prioritetizuoti realaus pasaulio diskusijoms, kurios yra Reddit forumuose.
Tokio pobūdžio turinys yra laikomas patikimu šaltiniu, nes jame dažnai galima rasti autentiškų nuomonių ir naudingų patarimų.
Kaip konkuruoti ir būti matomiems Reddit'e?
Jei norite sėkmingai pasinaudoti šia tendencija, svarbu aktyviai dalyvauti Reddit diskusijose bei stebėti savo prekinio ženklo/verslo reputaciją. Štai keli patarimai:
- Autentiškumas.
Vartotojai Reddit platformoje vertina sąžiningumą. Dalyvaukite diskusijose ne tik tam, kad reklamuotumėte savo produktus ar paslaugas, bet ir realiai padėkite kitiems; - Kelkite naudingą turinį.
Reddit bendruomenė greitai pastebės, jei kelsite turinį orientuotą tik į pardavimus. Komunikuokite natūraliai, atsakinėkite į klausimus bei dalinkitės vertingais patarimais; - Dalyvaukite įvairiose, ne tik jūsų nišos diskusijose.
Net jei jūsų verslas ar produktas turi nišinę auditoriją, dalyvaukite ir bendruose diskusijų pogrupiuose. Tai padės plėsti jūsų matomumą; - Būkite pasiruošę kritikai.
Reddit’e žmonės nevengia reikšti savo nuomonės, tad pasiruoškite ir teigiamoms, ir neigiamoms reakcijoms. Svarbiausia – išlikite profesionalūs.
Google E-E-A-T: ar tai svarbu 2025 SEO optimizavime?
Google E-E-A-T reiškia Patirtį (Experience), Ekspertizę (Expertise), Autoritetą (Authoritativeness) ir Patikimumą (Trustworthiness).
Šis konceptas yra dalis Google paieškos reitingavimo rodiklių, skirtų įvertinti turinio kokybę ir patikimumą.
Jau daugelį metų diskutuojama, ar optimizavimas pagal šiuos dalykus iš tikrųjų padeda pagerinti pozicijas paieškoje.
Kaip kurti prekės ženklą, kuriuo lankytojai pasitikėtų?
- Suburkite ekspertų komandą, kuri puikiai supranta jūsų produktą/paslaugą bei rinkos poreikius;
- Visuose puslapiuose ir įrašuose rodykite E-E-A-T principus;
- Dalinkitės tikra, ekspertine nuomone, kad jūsų turinys išsiskirtų iš konkurentų.
Ar verta naudoti AI (dirbtinio intelekto) generuojamą turinį dėl geresnio SEO?
2024 metais buvo padaryti du pagrindiniai atnaujinimai skirti „nureitinguoti“ AI (robotų) kurtą turinį Google paieškoje.
Straipsniai, kurie buvo kurti su ChatGPT, vien tik dėl didesnio svetainės turinio kiekio ir geresnio svetainės SEO, buvo nureitinguoti.
Jūs neturėtumėte remtis tik AI generuojamu turiniu.
Sugeneruoti 100 straipsnių per dieną gali atrodyti kaip puiki idėja, tačiau, greičiausiai baigsite su tuo pačiu bendru skirtingų straipsnių turiniu, kuriuos skelbia visi jūsų konkurentai.
Kaip ir buvo minėta anksčiau, kelias į priekį ir į viršutines Google paieškos pozicijas yra kurti patikimą, žinomą ir autoritetingą prekinį ženklą.
Kuo AI gali būti išties naudingi?
- Įdėjų generavimui skirtingoms temoms/straipsniams ir bendram turiniui;
- Unikalių klausimų pateikimui, kurios suteiks realios vertės jūsų auditorijai.
Kaip pakilti į aukštesnes Google reitingavimo pozicijas 2025-aisiais? Google SEO optimizavimas 2025
SEO pasaulyje dažnai susikoncentruojame į naujas tendencijas, tačiau norint sukurti ilgalaikę strategiją, svarbu grįžti prie pagrindų.
Norint pasiekti aukštesnį reitingą 2025 metais, būtina sutelkti dėmesį į tris pagrindinius elementus:
- Puiki Vartotojo Patirtis (User experience/UX)– Užtikrinkite, kad jūsų svetainė būtų greita, pritaikyta mobiliesiems ir lengvai naršoma.
- Vertingas Turinys – Kurkite išsamų ir informatyvų turinį, kuris atsako į lankytojų problemas ir suteikia vertingą informaciją.
- Prekės Ženklo Reputacija – Tapkite autoritetu savo nišoje, kurdami patikimą turinį ir palaikydami realų ryšį su sava auditorija.
Kaip pagerinti Landing Page UX?
Jei į šiuos Google puslapio patirties klausimus atsakote „taip”, vadinasi, esate teisingame kelyje:
- Ar jūsų puslapiai turi gerus Core Web Vitals rodiklius?
- Ar jūsų puslapiai yra saugūs?
- Ar jūsų turinys yra pritaikytas mobiliesiems įrenginiams?
- Ar jūsų turinys nenaudoja pernelyg daug reklamų, kurios trukdytų pagrindiniam turiniui?
Keletas patikimų įžvalgų, kaip pagerinti Landing Page UX:
- Core Web Vitals
- Optimizuokite medijos failus (nuotraukas/video/ikonas) ir šriftus;
- Naudokite kešavimo įskiepį (angl. caching);
- Naudokite CDN (turinio pristatymo tinklą) (e.g. Cloudflare);
- Pasirinkite greitą hosting’o planą;
- Naudokite „lazy load“ (lėtos apkrovos) funkciją visam žemiau hero sekcijos esančiam puslapio turiniui;
- Kuriant dizainą, būtinai pritaikykite jį mobiliesiems;
- Pašalinkite nenaudojamus įskiepius, elementus, temas bei priedus.
- Svetainę pritaikykite mobiliesiems
- Naudokite responsive dizainą, kuris prisitaiko prie skirtingų ekranų dydžių ir orientacijos;
- Paspaudžiami elementai (pvz., mygtukai, nuorodos) privalo būti pakankamai dideli, lengvai paspaudžiami;
- Naudokite šiuolaikinius nuotraukų formatus (pvz., WebP);
- Venkite automatiškai paleidžiamų vaizdo įrašų ar garso, kurie gali sulėtinti puslapio greitį.
- Saugumas
- Turėkite SSL sertifikatą (https). Hostinger svetainės automatiškai kuriamos su SSL;
- Pakeiskite visas vidines nuorodas bei failus (pvz., vaizdus, scenarijus, stilius) į HTTPS versijas.
- Elementų struktūra ir išdėstymas
- Venkite ant viso ekrano iššokančių langų (angl. pop-up), ypač mobiliuosiuose, nebent tai būtina;
- Venkite iššokančių langų, tiką užkrovus puslapį;
- Užtikrinkite, kad iššokantys langai turėtų aiškiai matomą, lengvai randamą „Uždaryti“ mygtuką.
Kaip optimizuoti turinį Google: SEO optimizavimas 2025
Turinio kūrimas remiantis tik raktiniais žodžiais nebėra pakankamas.
Kaip sukurti turinį, kuris patektų į pirmąjį Google paieškos puslapį?
- Sukurkite (naują/didesnę) esamo turinio vertę
Seniau, Google paieškos sistemoje buvo galima pakilti į aukštesnes vietas surandant ir perfrazuojant turinį. Tačiau dabar Google AI modeliai gali tą patį padaryti vos per kelias minutes.
Norėdami, kad jūsų verslas būtų rodomas AI apžvalgose arba tarp aukščiausių SERP rezultatų, turite pateikti unikalų savo kurtą turinį.
- Dalinkitės tik originaliu turiniu
Didelis prasto turinio kiekis – neiškels jūsų svetainės į viršų.
Sukurti gerą straipsnį, reikalinga išsami bei detali specifinės temos ar tendencijų analizė. Jei norite būti rodomi, turite pateikti originalias žinias bei idėjas.
- Būkite greitesni už konkurentus
Naujienas praneškite pirmieji.
Lietuvoje, yra begalė nišų kuriose yra labai maža, ar nedidelė konkurencija (pvz: Lauko turnikų gamyba, Augintinių portretų spausdinimas, ir kt.).
Turinio paskelbimas tam tikra tema pirmiesiems, tikrai prisidės prie jūsų svetainės ilgalaikės SEO perspektyvos augimo.
- Parduokite klientui ne tik produktą ar paslaugą
Kiekvienam verslui, gera reputacija potencialių klientų akyse yra svarbu.
Skaitytojui, suteikite ne tik apžvalgą apie savo produktą ar paslaugą, bet ir kitą svarbią informaciją, kuri būtų aktuali ir galėtų jam padėti.
Užtikrinkite gerą vartotojo patirtį (UX) visoje vartotojo kelionėje (angl. „sales funnel“), jog kai ateis tinkamas momentas ir jie bus pasiruošę pirkti, jūsų prekinis ženklas iškiltų jų mintyse.
- Ieškokite to, ką žmonės norėtų sužinoti anksčiau
Reguliariai analizuokite rinką bei savo auditoriją, kad atrastumėte problemas kurios yra aktualios potencialiems jūsų verslo klientams. Turinio kūrimas apie šias specifines temas gali suteikti konkurencinį pranašumą.
- Pašalinkite konkurentų įtaką
Jei kursite originalų turinį, kuris edukuos bei mokys jūsų auditoriją spręsti jų poblemas, ilgainiui, galimai, jie pasirinks bendradarbiauti su jūsų kompanija.
Kai ateis pirkimo momentas, klientai galbūt praleis įprastą produkto/paslaugos palyginimo etapą, ir, tiesiog pasirinks jus, nes jau bus susipažinę su tuo, ką siūlote.
Ar verta gerinti Google SEO 2025-taisiais?
Organinė paieška išlieka vienu iš pagrindinių interneto svetainių lankytojų srautų šaltinių, tad 2025-taisiais gerinti Google SEO tikrai verta.
Investicijos į SEO padeda ilgalaikėje perspektyvoje pritraukti kokybiškus lankytojus, pagerinti prekinio ženklo matomumą ir padidinti pardavimus.
Jeigu jūs norėtumėte pagerinti savo svetainės SEO rezultatus, optimizuoti svetainės greitį bei pagerinti kitus rodiklius, skambinkite +37060680559 arba parašykite mums į [email protected] jau šiandien!